13 Eylül 2016 Salı

Pamuğa Ekilen Fasulye Falan Filan

   Merhabalar efenim. Önce bu bloğun kuruluş nedeninden bahsetmek istiyorum.
   Aslında bir bloğum var idi, yaklaşık iki yıl önce kurduğum. Uzun süre boyunca onu kullandım da. Ama geçen senenin ortalarından itibaren zaten hiçbir zaman düzenli olarak kullanmamış olduğum bloğa yazmayı tamamen bıraktım. Kendime dersleri, olmayan zamanımı bahane göstermiş olsam da biliyorum ki bunun tek nedeni benim iradesizliğimdi. Zira maymun iştahlılık diye mi tarif edilir? Her şeye atlayıp hepsini yarım bırakmak... O şey vardı bende kesinlikle(hala var). Başladığım işi hiçbir zaman devam ettirmeme, her şeyi yarım bırakma, kendi kendime koyduğum kuralları çiğneme ve yaptığım planlara asla uymama. Ama aynı zamanda bloğa olan bir bağlılığım da var ki hem üşenip hem yazmayı özlüyorum. Öyle karışık bir durum işte.
   Bu nedenle, iradesizliğimi yavaş yavaş yenmeye başladığım bu dönemde bloğa devam etme kararı aldım. Ama kaderi yine eskisine benzemesin diye o blogdan aynen devam etmek yerine bambaşka bir blog, bambaşka bir isim ve İnşallah daha iradeli bir ben ile. O halde kendime hayırlı olsun.
   Bu arada kendimi de tanıtmam gerekiyor tabii ki. Bana kısaca fasulye diyebilirsiniz. Çünkü babamın bir pamuğa fasulye ekmesinin ardından, fasulye yerine ben fırlamışım pamuktan. Ve bunu yeni öğrendim inanabiliyor musunuz? Hayatımın 14 yılı tam olarak ne olduğumu bilmeden geçti. Gerçi son iki yılda normal olmadığımdan şüphelenmeye başlamıştım ama bu kadarını da tahmin etmemiştim doğrusu. Basbayağı fasulyeymişim yahu! Bunun dışında, fazla da bir şey söylemeye gerek yok bence hakkımda. Kafadan çatlak bir fasulye işte.
   O halde şu an ikinci gününde olduğumuz Kurban bayramınızı kutluyor, kendime nice bloglu yıllara diyorum.

   Jack’in fasulye sırığı kadar uzun ve güzel bir blog olması temennilerimle, ilk postum hayırlı olsun.

Selametle!

Share:

16 yorum :

  1. hah haaaaaa :))))) ama eski yazıların duruyor değil miiiii ha haaaa fasulyeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski yazılarımı arşivledim =)

      Sil
  2. oleeey :) senin kadar iyi yazan yok valla yeminlen :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba do re mi fa sul ye :)
    Cok tatlı bir isim :) başarılar diliyorum..
    Bloguma beklerim umarım gelirsiniz :)
    Sevgi ve saygılarımla
    NUR A.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim ^^ bana fasulye deseniz yeter do re mi uzun sürüyor =) hemen geliyorum

      Sil
  4. Hoş geldin fasulye sen çok şekersin gerçi şekerli zeytinyağlısına bayılırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fasulyenin her halini severim =) Teşekkür ederiiim

      Sil
  5. Blog isminiz çok ilginç. Ben de çocukken pamuğun altına fasulye ekerdim. Hatta mercimek de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ekerdim ama hiçbiri büyümedi..

      Sil
    2. Daha sonra toprağa ekmek gerekiyor fakat biz o aşamaya gelemedik. :)

      Sil
    3. Eh buna da şükür =D

      Sil
  6. Göğe kadar ulaş..çok tatlı herşey takipteyim istikrarlı olmalısın ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en geç iki haftada bir post yazmak için elimden geleni yapacağım =) Teşekkür ederiiiim

      Sil
  7. Ahaahha çok tatlı. Mutlu bloglar o zaman 😉

    YanıtlaSil

Bu bloğun tüm hakları pamuğa ekilmiş bir fasulye tohumunun içinde saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.